mandag 22. august 2011

Om jeg savner hjem? Hm, kanskje litt. En. Urtehonning. Er blitt forkjøla, og har gått rundt i hele byen i dag for å finne honning med urter som jeg kan ha i teen. Ingen steder hadde det. Heldigvis har mamma sendt meg grønn te med sitron, og jeg har kjøpt meg vanlig honning. Hadde veldig lyst på appelsin i dag, men kjøpte det ikke, kjøpte eukalyptus doc i istedenfor. Den turkise. To. At når det regner hjemme, så lukter det godt, og det er en fin lyd å sove til lyden av regn. Her lukter ikke regnet noen ting, (kanskje fordi jeg er forkjøla), og lyden er ikke fin. Det ligger noe metall eller noe utenfor vinduet, men regnet er fortsatt fint. Det er fint å vite at det er der, utenfor vinduet, mens jeg er inne, under dyna. Tre. Total. Nå har jeg meldt meg som frivilling på Østsia, utestedet til UiA, så får se hvor jeg skal jobbe. Mulig det blir booking, får se. Det er jo ikke Total, men det er noe. Fire. Kaffe. Har ikke kaffetrakter, eller kaffemaskin. Men, hvis jeg begynner å jobbe på Østsia, så får jeg gratis kaffe! Selv når jeg ikke er på jobb :) Jippi!

PS. Det er ikke sånn at jeg ikke savner mamma og pappa, og sånn, det er bare det at jeg savner kaffe og urtete litt mer! uff, neida. mener dere ikke trenger bekymre dere for meg. Stortrives!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar