torsdag 4. august 2011

John Lennon

Her om dagen, da jeg satt forran pc'n, la jeg merke til et program som gikk på tv'n. Programmet het Lennon i New York, og er veldig å anbefale. Det gikk på nrk3 tror jeg det var, og varte veldig lenge, så måtte legge meg i mellomtiden, men skal fortsette å se det nå, for jeg tok det opp nemlig. Ble veldig fasinert over hvor bra person Lennon var, peace love og alt det der. Og sammen med Yoko, og musikken, og humoren. Veldig trist han er død, for han virket som en utrolig bra mann, musiker og idol og sånn.


Brant meg forresten på brennmanet i stad, ikke så gøy, gjorde like vondt som da jeg var sånn 6 år. Skulle bare ta meg et kveldsbad med mamma liksom, og så brant jeg meg.  Det gjør faktisk litt vondt fortsatt ..  Men jeg var glad da! Bare se


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar