tirsdag 30. august 2011

En dag sol

Det har regna i dager nå. Ikke at det gjør meg noe, siden sola titter fram innimellom, og regnet er fint å se og høre på. Men i dag er det altså sol. Jeg fikk sykla meg en tur til den store kiwi butikken for å kjøpe frukt og grønnsaker. Fin sykkeltur, og fint å komme tilbake og lage middag. En taco lompe med salat, mais, tomat, rødløk og guakemole. En suveren luch. Nå om tjue minutter skal jeg på møte noen folk på skolen, og så på grilling. Gratis mat. Fisk. Ellers i dag har jeg lest masse antropologi. Spennende fag. Og deilig å sitte i solskinnsposten min, med puter og litt potetgull.


1 kommentar:

  1. Savner deg, søta. Men herlig å se at du har det så bra. Gleder meg utrolig til å se deg igjen i desember, og til å komme på besøk til den lille vinduskarmen din! Stor klem fra bestevennen din som er kjempeglad i deg :)

    SvarSlett