onsdag 17. august 2011

First impression


Det var min femte dag i Kristiansand i dag. Herlighet, jeg er student på et universitet! Kjente ingen, noe jeg egentlig er glad for, selv om det hadde vært koselig med et par venner, eller søstre, så gikk det like fort som tre kopper kaffe å få venner. Flyttinga gikk (nesten) like smertefritt, litt drama med at "nøkkelhuset" ikke var åpnet da jeg trodde, men fikk til slutt etter en tur på peppes bært inn tingene mine i den 12m2 romslige hybelen. Den er super fin altså, helt ny, og har en betongvegg bak senga, som jeg er kjempe glad i! Har hengt opp min lille drømmefanger, og har tent stearinlys, så nå har jeg det riktig så bra :) Byen er mye bedre enn forventet og. Tar ca 1/2 time å gå ned til by'n, og bare 2 min til skolen. Folka i klassen er helt supre også, så dette blir nok noen supre år på UiA :) Bøker og internet har jeg skaffa meg også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar