fredag 19. august 2011

Fadderuka

Regn, men hei, jeg har fri i dag! Faktisk hver fredag, oi, hver fredag fri, og hver tirsdag også!
Så, kanskje jeg skal vaske litt i dag, for det er faktisk gratis vaskemaskin fram til i morra, så burde kanskje benytte sjansen. Haha, drømte at jeg fikk en støvsuger av mamma og pappa, siden vi plutselig hadde sånn fem liggende hjemme, men går nok helt fint å vaske de 10 m2 mine med en klut.

I går var det rebusløp på skolen. Fikk aldri vite hvem som vant, men med våre smiskekunnskaper tror jeg vi klarte oss ganske bra. Gøy var det i hvert fall, og quizen  gikk mye bedre enn forventa også. For hver torsdag er det nemlig quiz på Østsia, som er UiAs utested/café på campus. Det var tre runder, og vi gikk fra 37. plass til 23, plass til 20. plass. av i alt 40 quizlag. WOW, tenkt hvor høyt opp vi kommer til å komme neste gang! ja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar