onsdag 8. juni 2011

God morgen solstråler



Hm, ok, så da jeg så på klokka etter at jeg hadde prøvd å sovne i kanskje en time viste den 03:45. Selv om gardina var trukket for, så jeg at sola ikke hadde stått opp enda, så det stemte; jeg hadde bare sovet i ca tre timer.
Med min store sovet-skjorte og hettegenser listet jeg meg ned trappa og toast'a to loffskiver med jordbærsyltetøy, og lagde en kopp grønn te før jeg sette meg ned ved data'n. Min siste eksamen er i morra, og det er kanskje dette som blir kalt eksamens-nerver. Aldri merket noe særlig av dette fenomenet før, så ble litt overraska over at jeg ikke var trøtt, men faktisk motivert til å fortsette å skrive om rasismens historie i USA. Litt pussig at nervene kommer først dagen før min aller siste eksamen på videregående, men også litt på tide også kanskje.

Uansett, min snille pappa hadde bursdag i går, så våknet på ca samme tidspunkt i går også, for å servere vafler og gaver på senga, og det er nå jeg innser at en innebygd vekkeklokke ikke alltid er like smart...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar