torsdag 9. juni 2011

66 dager

Wow, 66 dager høres ut som en evighet. En fin evighet, og tanken på at jeg har sommerferie smyger seg sakte inn og jeg begynner å glede meg til å kunne ligge langstrakt på en øde øy, i dager i strekk, i solskinn og fine folk som tenner på grillen og legger på en vegetarpølse og serverer den i brød fra nøtterøy bakeri. Det er de små tingene som man kanskje ikke husker på, som jeg gleder meg til nå. Lukten av jordbær i det jeg sykler i motvind forbi jordbæråker etter jordbæråker. Måle skillen mellom håndflaten og  håndbaken, for å se at voila, sola virker slik den skal!

Ord som lekser, eksamen, kunnskapmål, standpunktkarakter og drøfting, sammenligning og begreper er for lengst forsvunnet fra ordforrådet mitt, men jeg håper de kommer sterkere tilbake til høsten... Men du, kom på at jeg gleder meg skikkelig til å ta en haug med bilder i sommer, hoppebilder og kanskje mest undervannsbilder! Turning på gresset, fiske krabber, sommerfugler og øyenstikkere, gitarspilling, sandaler, sommerkjoler, å se sola stå opp etter en fin og lang dag på jobb.. ah, magisk sommer :)

1 kommentar: