fredag 24. juni 2011

ikke bytt sang!

Jeg tror ikke det er en tvangstanke, selv om jeg syns det er vanskelig å skru av sangen midt i refrenget, eller rett før den holder på å dø ut. Hvis det er en sang jeg ikke syns er så veldig fin, går det lettere, om den er stygg nøler jeg ikke, men er den fin må jeg som regel sitte i bilen og i hvert fall vente til setningen eller verset er ferdig, før jeg kan skru av motoren.

Sånn som nå, nå hører jeg på Me and You av Nero på stereoanlegget, og skal finne en sang på youtube som jeg skal ta med i dette innlegget. Når den snart ferdig, må jeg forte meg til pause-knappen, for den neste sangen starter jo snart, og hvis jeg ikke stopper før neste sang, må jeg vente til  neste sang også er ferdig. Jeg vet jo at jeg bare kan sette på pause når jeg vil, for det er jo en CD jeg hører på. Men det er litt som når jeg ser på tv, jeg må jo vente til reklamen før jeg kan gå å hente et glass med vann, selv om jeg bare er borte i et par sekunder.

Og nå kommer det en reklame dere, så da kan dere ta dere en pause. Kanskje hente et glass vann til og med, med sitron, nam :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar