tirsdag 10. mai 2011

3000 meter

jepp jepp, i morra skal jeg løpe 3000 meter på bane heelt frivillig :) neida, det skal jeg ikke, for det er jo ikke akkurat frivillig når man får karakter, og må i tillegg løpe 100 meter! Vet ikke helt hvordan dette kommer til å ende, men da kan jeg jo bare tenke at det bare er 5 uker igjen av videregående, og at jeg aldri mer trenger å bli tvunget til å løpe til jeg nesten dør. Egentlig er det jo bra at man må, for hvis ikke hadde jeg ikke orket å jogge en tur i dag, og da hadde jeg ikke hatt noe å være stolt over, vaffal ikke siden jeg bare hadde en time på skolen i dag.
BigBang

Hadde selvfølgelig glemt at jeg hadde avspasering i første økt i dag, siden vi hadde vært på kirkevandring med religion tidligere i vår, så trengte egentlig ikke komme på skolen før halv tolv. men men, sånn går det når man ikke følger med (fulgte med da, men var for trøtt til å få det med meg). Var nemlig i kongeparken i helga, gøy med bra musikk og fine folk :) Fikk dessverre ikke sett Robyn, men finn sett Kaizers, BigBang og overraskende fine John Olav Nilsen og Gjengen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar