mandag 12. september 2011

Tullesøndag

I går gjorde jeg ikke stort. Det er jo søndager man skal få masse masse gjort, rydda, vaska, lest og sovet. Jeg fikk vaffal fått gjort noen ting på lista, pluss vært litt tullete. For eksempel sett på film. Som man faktisk pleier gjøre på søndager. Og jeg så Aladdin. Den er fin. Like fin som Pocahontas, Mulan og Skjønnheten og Udyret nesten. Og i dag, så farger jeg håret! Lilla! neida, får se resultatet i morra kanskje. Eller jeg kan jo bare si hvordan det blir, brunere, som det alltid blir. Og det er jo meninga, så det liker jeg. Jeg kan ta sånn før-imens-og-etter bilde! ja, det blir gøy!




1 kommentar:

  1. HAHAHA, farg håret ditt rosa neste gang, tror du kommer til og kle det:D HAHAH.. Jeg elsker MULAN og jeg elsker de morsomme bildene av deg:D Dævver av latter, tegneserie/Kari serie til tusen!! Hahahahahh <3<3

    SvarSlett