onsdag 7. september 2011

Jonas Gahr Støre

I går var jeg på seminar med Jonas Gahr Støre. Så kalt matpakke-seminar, men kunne liksom ikke bare ta opp matpakka og begynne å spise når alle rundt satt intenst og fulgte med. Neida, jeg syns det var interessant jeg også. Om hvor ressursrik Norge er, og hvor bra land vi har. Egentlig hvor glad vi burde være for å bli født i dette vakre landet, følte jeg han ville formidle. Og at vi bodde i et kunnskapssamfunn, hvor vi finner og oppdager ting hele tiden. Som et eller annet som ligger inni torsken som plutselig er vært masse masse penger. Og han sa også at vi måtte stemme. Og det har jeg gjort, så da ble jeg litt fornøyd med meg selv. Pluss at jeg fikk hørt Jonas Gahr Støre snakke. Han er utrolig flink og smart. Men fikk ikke tatt bilde av han. Dårlig lys, så man ser ikke at det her han som står der. Så, legger ved et bilde av hva jeg kjøpte da jeg var på IKEA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar