onsdag 14. september 2011

home

Først en liten dagsoppdatering. I dag har det altså vært sol, vind og helt grei temperatur. Sosialantropologi om Mbuti landsbyen i Tanzania og om alle stygge andunger faktisk er svaner. Sitte ute i "solsteika" og lese på engelsk hva et samfunn trenger for å overleve, drikke kaffe, gå å sette seg på Østsia, for det ble litt kjølig, og fortsette å lese.

Så, mens jeg satt ute med min gode venn Synnøve som er så heldig å få Aftenposten i postkassa si, noe jeg ikke får, ikke at jeg vet hvorfor, for har ringt flere ganger å klaga, så ringte sjefa på Total meg!!! :) Og spurte om jeg hadde lyst til å jobbe på fredag, siden jeg skal hjem i morra. Og da ble jeg kjempe glad, for det hadde jeg jo. Ta imot billetter til Balkan Beat Party/Rakija. Så om noen er i Tønsberg og liker musikk, eller bare liker meg, så stikk innom på fredag og gi meg en klem, da blir jeg super glad! Litt kjedelig at når jeg først skal hjem så stikker mamma og pappa til syden.. men da får jeg besøke min andre familie, Total.

I dag skal jeg forresten få opplæring på Pir 6, studentenes utested/kulturhus nede i sentrum, i baren. Blir gøy! Selv om ikke akkurat mange 18 åringer stikker ut på en onsdag, får jeg vaffal lært meg hvordan ting funker på en rolig dag:) Gøy å starte i bar igjen! Litt annerledes folk som kommer på Pir enn på Total, men kanke klage.

3 kommentarer:

  1. festeste akvariumet!!! Bra å lese at du koser deg :D:D

    SvarSlett
  2. YEAH!!Jeg klarer å kommentere nå!!! WOW, så fint akvarium du har fått deg:D!!!

    SvarSlett
  3. Jeg vil moote deg i Toonsberg og gi deg en klem jeg ogsaa!

    SvarSlett