tirsdag 19. april 2011

Påskeferien tror jeg nesten må være den fineste ferien i året! Den er på våren, som er den beste årstiden og det er som en pause med både sol og tåke midt i det mest hektiske som skjer på skolen. Har egentlig aldri tenkt over det, men det å ikke ha noe å gjøre i ferien er egentlig litt stressende... Men det er sånn jeg liker det; sy, stryke, øve replikker, synge, og danse er noe jeg pleier å se på som koslige slappe av-gjøremål, men i disse dager er de blitt ført over på Må-gjøre-lista, derfor er det ikke like fristende. I dag tidlig var det faktisk mer fristende å jogge en tur/gå en tur. Det var sol, 12 grader, og et halvt år siden jeg sist jogget.


Etterpå satt jeg meg ut med en kopp kaffe, musikk, og leste Tønsbergs Blad. Fine lokalavisa med interesant lesestoff på morran :) Leser som oftest bare kultursidene siden utbygging på Borgheim/Kalnes? ikke interesserer meg like mye som f.eks slottsfjell gjør. Leste de måtte endre på logoen på t-skjortene siden en rød stjerne minnet helsedirektoratet for mye om øl, jaja, slottsfjell folket er jo kreative som få, så et nytt design blir nok ingen utfordring.


Denne filmen/musikkvideoen kom jeg over ved en tilfeldighet for en måneds tid siden. Har aldri sett noe liknende før, så ble ganske så lamslått (går det ann å si lamslått egentlig?) Hvert fall da, så er de ganske så flinke disse danserne :)     - God påske!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar