torsdag 24. mars 2011

Tradisjonsbryter

Wow, kom nettopp på at jeg er den eneste av Fjeld søstrene som ikke blogger! Ikke at jeg har så mye spennende eller interessant for vanlige folk å høre om, men det gjør egentlig ingenting. Ønsker bare å fortsette den "årelange" tradisjonen med de fantastiske hermanitas montaña :) Hanna i Bø, og Ingrid, som er 20 min hjemmefra. Selv er jeg tre timer borte om bare 5 måneder (forhåpentligvis) .

Hadde forresten en skikkelig ut-av-deg-selv-opplevelse i dag på kjøkkenet. Hadde akkurat hørt på Lissie på mp3spillern min, før jeg skulle til å skru på radioen. Så tenkte jeg plutselig på "I need a dollar" og begynte å synge på den da, og så, da jeg skudde på p3, troru ikke den sangen spilte?! Har aldri skjedd meg før, så jeg fikk så mye overskudd at jeg bakte pitabrød!



[Bildene er fra slottsfjellet..]



Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

  1. Åh, Karii, du er den søteste jeg vet om :) Gratulerer med ny blogg da, gjett om jeg kommer til å titte innom her for å holde meg litt mer oppdatert fremover! Stilig bilde også!
    Klemklem <3

    SvarSlett