onsdag 30. mars 2011

Sol ute!

Egentlig legger jeg ikke merke til sanger i filmer, bortsett fra i Disney filmer og andre animasjonsfilmer. Men på søndag, da vi bestemte oss for å se Shutter Island, istedet for reprise av nytt på nytt var det umulig å ikke legge merke til den. Det var ikke en ordentlig sang engang, men bare irriterende bakgrunns lyd. Et veldig dårlig forsøk på å gjøre en middels skummel film skummel. Det er vaffal min mening...

Ellers har våren kommet for fullt! Fortsatt ikke like varmt som i fjor på denne tiden av året i Phoenix. Men for all del finn fram skinnjakkene og vårskoene (som de fleste allerede har gjort allerede, bortsett fra meg) og nyyyyt sola mens den er her. For alle vet jo at denne sommern ikke kommer til å bli noe bedre enn i fjor. Nei, jeg er ikke pessimist, bare realistisk!
 Forøvrig har jeg det bra, bortsett fra en leamus på øyet som ikke ser ut til å ville gi seg. Det gjør heldigvis ikke vondt da, bare utrolig irriterende at ingen vet hvorfor det kommer eller hva man kan gjøre det for at det skal slutte. Leste om noen kjerringråd, men da jeg ikke kan drikke melk, eller tror det er særlig lurt å putte salt i øyet, venter jeg bare til det går over av seg selv...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar