fredag 25. mars 2011

totalt sett

Som en av få her i verden, er jeg over maks fornøyd med jobben min. Stedet jeg jobber heter Total, og er det beste utestedet noen kan tenke seg. Det er riktignok ikke en offisiell anmeldelse dette her, men det er et faktum. Total scene og bar er et sted for alle, ikke bare for de spesielt interesserte, som denne bloggen er.

Speaking of anmeldelse, leste akkurat i den beste og mest globale lokalavisa (Tønsbergs blad) i dag at hver femte danske surfer på nettet med mobilen mens de sitter på do! Hvis det er noe som gjør at jeg trekker på smilebåndet, så er det unyttige undersøkelser. Helst av typen amerikanske, men denne gangen var det danskene som traff spikeren.
Tilbake til Total.. Det er slottsfjell festivalens eget utested, hvor jentedoen er rosa. Nyttig informasjon for de som er usikre på om de går inn på riktig do eller ikke. Vaffal da, så er det mye bra som skjer der framover mot sommeren, med blant annet Mylittlepony i dag, Slåssfjell med overraskelsesband senere på kvelden i morra, Bare Egil Band på torsdag, Jaa9 og onklP uka etter +++  Må også nevne at Lukestar kommer den 28. april, men da (27. og 28.) er det Nøtterøy vgs sin russerevy aka Voksesmerter, så det lønner seg å prioritere :) (voksesmerter onsdag og lukestar torsdag)

Akkurat vært flink å vaska bilen til pappa, men nå må jeg tilbake til den obligatoriske vaskejobben her i heimen, før det blir hjemmelaga pizza og gøy på jobb!
God helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar