tirsdag 3. januar 2012

ut på tur

Godt nytt år! Det er 3. januar i dag, siste hele dagen i Norge på 6 uker. I kveld tar jeg toget til Gardermoen og sover over der med tre flotte jenter til onsdagen 4. januar. Da går flyet til London - Miami - Santa Cruz.
Så er det tebake 22.februar, til den fine byen Kristiansand. Trodde først det var 23. jeg kom hjem, så da ble jeg litt glad, for savner Østsia gjengen allerede...


Men herlighet som jeg gleder meg til å reise, gleder meg til å sitte på Gardermoen og bare glede meg, og planlegge turen til Argentina. Gleder meg til å lande i Santa Cruz og skjekke inn på hostellet, gleder meg til å møte opp 8. januar og møte resten av gjengen, og gleder meg til alt vi skal gjøre der, pluss ferien i Argentina etter feltkurset. :) God tur alle dere andre som reiser, til Bolivia, Tanzania og Indonesia. Sees i slutten av februar!

1 kommentar: